فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

شعر در مورد چای

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ

شعر در مورد چای

شعر در مورد چای,شعر در مورد چای داغ,شعر در مورد چای نوشیدن,شعر در مورد چای و عشق,شعر در مورد چای سبز,شعر در مورد چایی روضه,شعر در مورد چای آتیشی,شعر در مورد چای قند پهلو,شعر در مورد چای امام حسین,شعر در مورد چای تلخ,شعر درباره چای نوشیدن,شعر در باره چای سبز,شعر درباره چایی روضه,شعر درباره چای روضه,شعر در مورد چای روضه,شعر درباره چای آتیشی,شعر درباره چای قند پهلو,شعر درباره چای امام حسین,شعر در وصف چای,شعر در وصف چایی,شعری در وصف چای,شعر در وصف چای,شعر چای با تو,شعر چای,شعر چای و عشق,شعر چای آتیشی,شعر چای داغ,شعر چای روضه,شعر چای با طعم خدا,شعر چای لطفا,شعر چای و قند,شعر چایت را بنوش,شعر چای عشق,شعر در مورد چای و عشق,شعر درباره چای آتیشی,شعر در مورد چای آتیشی,شعر چای داغی که دلم بود,شعر چای داغی که دلم بود بدستت دادم,شعر چای داغ,شعر در مورد چای داغ,شعر یک فنجان چای داغ,شعر یک استکان چای داغ,شعر چای روضه برقعی,شعر چای روضه ارباب,شعر چای روضه,شعر درباره چای روضه,شعر برای چای روضه,شعر در مورد چای روضه,شعر چای روضه امام حسین,اشعار کتاب چای با طعم خدا,شعر عرفان نظر آهاری چای با طعم خدا,شعر چای لطفا,متن شعر چای لطفا,شعر چای قند پهلو,شعر چای قند,شعر چایت را بنوش نیما یوشیج,شعر چایت را بنوش از نیما یوشیج,شعر چایت را بنوش از کیست,شعر چایت را بنوش نگران فردا نباش,شعر کامل چایت را بنوش,متن کامل شعر چایت را بنوش,متن کامل شعر چایت را بنوش

شعر در مورد چای

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد چای برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

چای من لبریز و لب دوز است و لب سوز است، آآآی!

می خوری با من تو چای؟

گرچه کامم تلخ و چایم تلخ و روزگارم نیز تلخ

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعر در مورد چای

روزنامه‌ها هرگز نمی‌دانند

تمام اتفاق‌های تلخ جهان

می‌تواند از فنجانی چای شروع شود

و گاهی دریا در سکوت رفتن کسی

غرق می‌شود

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

شعر در مورد چای داغ

دلم می گیرد

وقتی “تنهایی”، زودتر از من

رو به رویت نشسته

و با تو چای می نوشد

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر در مورد چای نوشیدن

حالا من مانده ام

و پنجره ای خالی

و فنجان قهوه ای

که از حرف های نگفته

پشیمان است

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر در مورد چای و عشق

به یاد چایی شیرین کربلایی ها

لبم حلاوت “احلی من العسل” دارد

شعر نوزاد پسر , شعر در مورد نوزاد پسر , شعر درباره نوزاد پسر , شعر در وصف نوزاد پسر

شعر در مورد چای سبز

عصر زمستان

تو چای می نوشی و من..

قند در دلم

آب می شود

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

شعر در مورد چایی روضه

تو رفته ای

و بحران نوشیدن چای بی تو در این خانه

مهمترین بحران خاورمیانه است و

این احمق ها هنوز سر نفت میجنگند

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

شعر در مورد چای آتیشی

گو به مردِ من این شاهزاده شیرین نیست

زنی است تلخ تر از طعم ِقهوه قجری

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر در مورد چای قند پهلو

بگذار برایت چای بیاورم، راستی گفتم که دوستت دارم؟

  • مجید صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی