شعر در مورد رنگ قرمز

شعر در مورد رنگ قرمز ،شعر درباره رنگ قرمز،شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز،شعر درباره ی رنگ قرمز،شعر رنگ قرمز،شعر درباره رنگ قرمز،شعر کودکانه رنگ قرمز،شعر راجب رنگ قرمز،شعری برای رنگ قرمز،شعر درباره ی رنگ قرمز،شعر درمورد رنگ قرمز،شعر من رنگ قرمز هستم،شعر عاشقانه رنگ قرمز،شعر نو رنگ قرمز،شعر در مورد رنگ قرمز،شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز،شعر راجع به رنگ قرمز،شعر برای رنگ قرمز،شعر رنگ قرمز و تو امیر مهرجوئی،شعر من رنگ قرمز هستم که اون بالا نشستم

شعر در مورد رنگ قرمز

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد شوخی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

و چرا در قفس هیچ‌کس کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟

شعر در مورد رنگ قرمز

دوستی قرمـــز است و جان قرمــز

خــــــون خوشرنگ عاشقان قرمــز

شعر درباره رنگ قرمز

من رنـگ قـرمـز هستم هیچ رنگی نیست رو دستم

رنـگ گیـلاس ، آلبـالـو شـــاتــوت و رنـــگ لبـــو

انـــــار دونـــه دونــــه رنگ تـــوی هنــدونــــه

تمشـک و تـوت فـرنگی تـــاج خـــروس جـنـگـــی

رنــگ لــب و دهــانــم ســـرخــــی رو زبـــانـــم

رنــگ شــاد عـروســی مـهـمـــونـی و روبــوســـی

مــاهـی قـرمـز حــوض گــــل هــــای لالــــه و رز

بــا نــور قــرمــز مــن بـــه آسمـــان ســر بــزن

وقـتـی بــاران می بـاره رنـگـیـــن کمــان مــی آره

کـوچولو بـا رنگ قـرمـز غـمگیــن نبـاشـی هـرگــز

شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز

پوسیده خواهد آمد، چون زخم‌های سرخ

بگذار سرخ خواهر هم‌زاد زخم‌ها و لبان باد

شعر درباره ی رنگ قرمز

پر شکـــوه است آسمان به غروب

چــون که باشد در آن زمان قرمــز

شعر رنگ قرمز

رنگ ِ قرمز چقدر به تو میاید

قرمز با تو نه داغ است و نه سرد

حسی است که از ترکیب ِ فصلها میرسد

آنرا هر لحظه تجربه باید کرد

شعر درباره رنگ قرمز

لعل دانی که قیمتش ز کجاست ؟

زانکــه گشته ست رنگ آن قرمــز

شعر کودکانه رنگ قرمز

رنگ ِ قرمز شاهنشاه رنگهاست

با آن تو شهبانوی قصه ها میشوی

پر میکشی بر داستانهای شبانه

پیام آور شادی و مرحم غصه ها میشوی

شعر راجب رنگ قرمز

حُســن رنگین کمان ببین و بگـــو

خوشترین رنگ ایــن کمـان قرمــز

شعری برای رنگ قرمز

رنگ ِ قرمز و تو در کنار ِ هم

کمی سبز و قدری آبی میشوید

شبهائی که در آسمان ماهی نیست

لحظه های مرا ماه و مهتابی میشوید

شعر درباره ی رنگ قرمز

عشق ســرخ است و مهربانی سـرخ

یــار یکـــرنگ و مهربــــان قرمــز

شعر درمورد رنگ قرمز

رنگ ِ قرمز با تو منظره ی غروب است

غروبی که سرختر از آنرا ندیده ام

رنگ قرمز با تو مثل ِشاخه گلی است

گلی که سرختر از آنرا نچیده ام

شعر من رنگ قرمز هستم

گــــل ســـرخ  است  ســرور گلها

ملـک ارض  و  آسمـــــان قرمـــز

شعر عاشقانه رنگ قرمز

خونین اگر شد رنگ چشمم، غصه ای نیست!

دیوانه ها با رنگ قرمز شادِ شادند…

شعر نو رنگ قرمز

لالــــه زار جهــــان بــه فصل بهـار

از کــــران تا به بی کـــران قرمــز

شعر در مورد رنگ قرمز

در هیچ جای این شهر

اثری از رنگ قرمز نیست

اگر نبودند چراغهای قرمز

یادمان میرفت که

خطوط قرمز چه مزه ای دارند

شاید آنهایی که

طعم تلخ این رنگ را بر نتافتند

استعداد فرصت طلبی نداشتند!

شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز

رنگ « پیـــــروزی » و سرافــــرازی

قرمــز است ای امید جان ! قرمــز

شعر راجع به رنگ قرمز

رنگِ قرمز رنگِ عشق و خونِ یارانِ بلاست

صورتی بر شاهدانِ ما گواهست و رواست

شعر برای رنگ قرمز

خون ریخت ؛ زمین آبشاری به رنگ قرمز شد

پادشاهان چون خود در ظلمت بدیدند برآشفتند

شعر رنگ قرمز و تو امیر مهرجوئی

رنگ قرمز ، رنگ خونه

رنگ عشق رنگ جنونه

رنگ لیلی رنگ مجنون

رنگ سیبای تو ایوون

شعر من رنگ قرمز هستم که اون بالا نشستم

در هر نقطه از شهر

خطی کشیده اید

خط سبز به پر رنگی خط زرد نیست

اما خط قرمز

به قرمزی رنگ قرمز هوس است

و می گویید

راه رفتن میان خطوط

بقا را به شما خواهد آموخت …

شعر در مورد رنگ قرمز

کنار قافیه های جدید با مد روز

به رنگ قرمز ماتیک عاشق شد

شعر درباره رنگ قرمز

روبـان و جعبه کوچک و رنگ قرمز

یعنـی تولّـد و هدیـه‌ی نیمـه‌‌بسته؟

شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز

جادوی رنگ ِ قرمز ، رویای و شرابی

کویر کویر ترانه ، تشنه ترین سرابی

شعر درباره ی رنگ قرمز

بر دیوار دلم نقشی از عشق کشیدم

رنگها بر هم زدم و رنگ قرمز کشیدم

شعر رنگ قرمز

رنگ قرمز

بر می دارم

به سیاهی های زندگی می پاشم

شعرم سبز می شود

شعر درباره رنگ قرمز

شقایق بود شاید، سایه ای از رنگ قرمز داشت

و از دردی به خود، درجستجوی خواب می پیچید

شعر کودکانه رنگ قرمز

در این سرما

در این روز های برفی

در این شب های زیبا

نوشتم نامه ای با رنگ قرمز

شعر راجب رنگ قرمز

برودیگه اسمم رو خط بزن رنگ قرمز

برو پیدات نشه،با تو بودن هرگز

شعری برای رنگ قرمز

تمشک های وحشی

غذای پروانه های قرمز

چکاوک بر شاخه انجیر

میخواند

یاسی را دیدم به رنگ قرمز

از باران نمیترسید

شعر درباره ی رنگ قرمز

بگو تو کوچه ها چرا رنگ قرمز پاشیده شد

کدوم گلو سربیدن که خبرش شنیده شد

شعر درمورد رنگ قرمز

یا عشق مثل گرمی رنگ قرمز

یا مثل کلمه بی تو هرگز

شعر من رنگ قرمز هستم

باردگر با رنگ ِ قرمز در کنارش

نقش ِدلی تنها و بی همتا کشیدم

شعر عاشقانه رنگ قرمز

از اشکِ جاری زیر پا با رنگ قرمز

نوشیده ام اما ننوشیدی تو هرگز

شعر نو رنگ قرمز

رنگ قرمز مثل افسر بسته راهِ رفتنم

من ولی با این حواشی بر تو می کردم نگاه

شعر در مورد رنگ قرمز

همیشه عشق برایم به رنگ قرمز بود

ولی کنار نگاه تو عشق من آبی است

شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز

این مایه ی افتخار و خوش اقبالیست

عرش از تب و تاب رنگ قرمز خالیست

شعر راجع به رنگ قرمز

رنگ های بیکران خواهم من،

رنگ قرمز رنگ زرد و سبز را،

شعر برای رنگ قرمز

گم می شوم در هق هق زنجیرها

پیدا شدم در در حلقه تکبیرها

ای برگها آماده سبزی شدن

بی ترس رنگ قرمز آژِیرها

شعر رنگ قرمز و تو امیر مهرجوئی

یکی گفت:

رنگ زرد اخطار داد

رنگ قرمز ایست

من دیگر غروب را نفهمیدم.

شعر من رنگ قرمز هستم که اون بالا نشستم

دو قدم مانده به صبح

رنگ قرمز رنگ تب

شعر در مورد رنگ قرمز

دم خروس به رنگ قرمز

توی سبد آشپزخانه

مانده است

شعر درباره رنگ قرمز

با جوهر آبی نمی‌شود

طرح صورت خداوند را کشید

جوهر تو

رنگ قرمز داشت

شعر کودکانه در مورد رنگ قرمز

رنگ قرمز رنگ عشق است، باز کن

در ضمیرت رنگ آن احساس کن 

شعر درباره ی رنگ قرمز

بزن نقاش کوچک رنگ قرمز را

به روی قلب بوم خود

بزن رنگ سفید و سبز و آبی را

که رنگین میشود اندیشه ی مادر

شعر رنگ قرمز

رنگ قرمز را بیاور در شکافی بس عظیم

غارتی ها را ز روز حادثه در بیم کن

شعر درباره رنگ قرمز

به دخترِ همسایه ، چنگ نمی زد ، او هرگز

صورت بیچاره را ، نمی کرد رنگ ِ قرمز

شعر کودکانه رنگ قرمز

رنگ ابی رنگ اسمان پاک کربلا

رنگ قرمز رنگ خون شهیدان کربلا

رنگ سبز رنگ لباس بچه های کربلا

زینب بود مواظب بچه های کربلا

شعر راجب رنگ قرمز

روی اسفالت خیابون رنگ قرمز میزنه نقش

بازی تفنگ و تانکه. بوی خون اینجا شده پخش

شعری برای رنگ قرمز

به رنگ قرمز ی که شب، رنگ پرانه می کند

به گرگ و میش مرز عشق بازی امید ویاس

شعر درباره ی رنگ قرمز

ملت ما صاحب آرمی به رنگ قرمزست

رنگ قرمز التهاب خدمت وانگیزش ست

شعر در مورد رنگ قرمز

بیشتر بخوانید :

گلچین زیباترین شعر در مورد پدر و دختر

گلچین زیباترین شعر در مورد زن

گلچین زیباترین شعر در مورد حضرت زینب

گلچین زیباترین شعر در مورد ماه آبان

گلچین زیباترین شعر در مورد تواضع