فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

فروشگاه اینترنتی مهندس

چرا ما سرطان قلب نداریم

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ

چرا ما سرطان قلب نداریم

قلب اجازه نمی دهد که سرطان و سلول های سرطانی در داخل رشد کنند، به دلیل ماهیت عضلانی و غیر چربی و حفاظت از غشای خارجی. یک مورد سرطان قلب وجود دارد اما کمیاب است.
آیا سرطان قلب وجود دارد؟

به طور کلی، سرطان رشد و تکثیر سلول ها در اندام ها و عضلات بدن است. اما گفته می شود عضله قلب دارای ظرفیت کمی برای تکثیر و رشد سلول است. اگر صحبت های زیادی در مورد سرطان قلب وجود دارد، این به این دلیل است که سرطان معمولا از قلب نمی آید، اما می تواند در آن وجود داشته باشد.
درمان سرطان قلب

تشخیص به موقع برای جلوگیری از شرایط خطرناکی که می تواند جریان خون به قلب را از طریق تشکیل تومور متوقف کند بسیار مهم است. جراحی ممکن است برای از بین بردن تومورهایی که بدخیم نیستند انجام شود. اندازه و موقعیت تومور و سلامت عمومی بیمار به منظور انتخاب روش درمان در نظر گرفته شده است. برای تومورهای زودرس بدخیم، شیمی درمانی و پرتودرمانی برای کشتن سلول های سرطانی استفاده می شود.
بیماری قلبی

علت دقیق بیماری های قلبی مشخص نیست. تحقیقات نشان می دهد که لنفوم ها مسئول تشکیل تومورهای داخل قلب هستند. علاوه بر این، احتمال گسترش تومور به سایر قسمتهای بدن پیچیده است. استفاده از داروهای شیمی درمانی می تواند منجر به سرطان قلب شود. بیمارانی که قبلا با پرتودرمانی درمان شده اند نیز ممکن است با بیماری عروق کرونر آلوده شوند.
سرطان قلب ویکی پدیا

سرطان قلب تومور سرطانی است که از قلب آغاز می شود و اغلب از بافت نرم در بدن حاصل می شود. معمولا سرطان قلب نادر است و بیشتر سرطان های غدد سرطانی وجود دارد. گاهی اوقات سرطان هایی مانند سرطان ریه که در اطراف قلب اتفاق می افتد می توانند پس از مدتی رشد کنند و شامل قلب یا مناطق اطراف آن شوند. سرطان در سایر نقاط بدن ممکن است شروع شود و از طریق جریان خون به قلب گسترش پیدا کند.

  • مجید صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی