شعر در مورد اضافی بودن

شعر در مورد اضافی بودن ,شعر درباره اضافی بودن,شعر برای اضافی بودن,شعر در باره اضافی بودن,شعر با اضافی بودن,شعر درمورد اضافی بودن,شعر با کلمه اضافی بودن,شعر با کلمه ی اضافی بودن,شعری در مورد اضافی بودن,شعری درباره اضافی بودن,شعر درباره ی اضافی بودن,شعر کودکانه در مورد اضافی بودن,شعر مفهومی در مورد اضافی بودن,شعرهای کودکانه در مورد اضافی بودن

شعر در مورد اضافی بودن

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد اضافی بودن برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

فراموش شدن

همیشه از نبودن نیست!

گاهی از نزدیک شدن زیاد

فراموش میشوی

شعر در مورد اضافی بودن

برایم تعریف کن

هرگز فراموش نشدن چه حسی دارد

تو که هر لحظه در خاطرمی

شعر درباره اضافی بودن

شب هایم بروز شده اند

دردهایم آنلاین

به مغزم کلیک که می کنم بالا نمی آید !

شعر برای اضافی بودن

می خواهم نباشم

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!

در تاریکی یک گنجه خالی

و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم

و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم

شعر در باره اضافی بودن

فراموش کردن کار آسانی است

کافی است دراز بکشم ،

چشمانم را ببندم و نفس نکشم

شعر با اضافی بودن

گـاهـی ایـنـکـه صـبـح هـا

دلـت نـمـی خـواد بـیـدار بـشـی

هـمـیـشـه نـشـونـه ی تـنـبـلـی نـیـسـت !

خسته ای از زنـدگـی …!

نـمـی خـوای قـبـول کـنـی کـه یـک روزِ دیـگـه شـروع شـده …

شعر درمورد اضافی بودن

در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند

حتی وقتی دستشان را میگیرم

دلت برای من نسوزد ؛

من عادت کرده ام که همیشه

دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد

شعر با کلمه اضافی بودن

فکرمیکردم رفتنت محال است ، امارفتی

الانم فکر می کنم فراموش کردنت محال است

اما شک نکن فراموشت خواهم کرد

شعر با کلمه ی اضافی بودن

فهمیده ام

فراموش کردن

بهتر از در انتظار ماندن

کسی ست که تو را نمیخواهد

شعری در مورد اضافی بودن

دل استــ دیگر خسته میشود …

بی حوصله میشــود …

از روزگار از آدمـــــــها از خــودشـــــ

از این قابــها , از اثباتــ , از تـــــوضیــح

از کلماتــــی که رابـــطه ها را به گند میکشـــد

شعری درباره اضافی بودن

آگهی فوری

به یک آغوش گرم برای فراموش کردن

سرمای زندگی نیازمندیم

شعر درباره ی اضافی بودن

غصه هایت که ریخت ، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان

اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند

فقط از لا به لای اشتباه هایت ، یک تجربه را بیرون بکش

قاب کن و بزن به دیوار دلت

شعر کودکانه در مورد اضافی بودن

با رفتنت هیچ اتفاقی نمی افتد

من به تعداد تک تک آدم های دنیا انگیزه دارم

که دیگر نخواهمت

شعر مفهومی در مورد اضافی بودن

تحقیر شدن را حتی گدا هم

دوست ندارد

چه برسد به من…

که دستانم را

در جیب های خالی ام فرو کرده ام

اما هیچگاه آنها را دراز نکرده ام

شعرهای کودکانه در مورد اضافی بودن

نمیدانم چه کسی

دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفته است

که دیگر نمی افتد !

شعر در مورد اضافی بودن

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد حیا

شعر در مورد رسوایی

شعر در مورد جشن تکلیف

شعر در مورد فلسطین

شعر در مورد بستنی